poniedziałek, 7 października 2013

Relacje, które budują

Wyniki szybkiego konkursu.




Dopiero co wróciłem do klasztoru z Kielc (kazanie dla studentów) i z Piotrkowa (dzień skupienia dla dominikanek), odebrałem pocztę, więc mogę opublikować nadesłane przez Was zdjęcia.

Lubię fotografie, które nie mówią o czymś wprost, lecz pozostawiają w odbiorcy tajemnicę, symbol, niedopowiedzenie. Poniższe dwa zdjęcia w ten sposób mi się właśnie kojarzą i autorów nagradzam obiecanymi książkami "Szału nie ma, jest rak". Laureatów proszę o maila z adresem.






Poniżej wszystkie nadesłane zdjęcia, dużo mówią o Waszej wrażliwości i o tym czym żyjecie.

























Postanowiłem nagrodzić także nietypową historię "Małe przyjaźnie", która przyszła zamiast zdjęcia. Również proszę o przesłanie adresu zwrotnego.

Wczoraj moja mała sąsiadka zwana  przeze mnie "małą afirmacją" była na balkonie na rękach babci. Często jedna z babć albo dziadek trzymają to dorodne dziewczę na rękach a ona obserwuje świat. Kiedy zauważyła, że na dole jest jej przyjaciółka Zosia bardzo się ucieszyła i krzyknęła, że zaraz zejdzie.

To "zaraz" trochę potrwało. Bowiem “firmacja”  sądząc po innym stroju w jakim wyszła na podwórko po prostu przebierała się.  Ale jak wyleciała na zewnątrz to od razu rzuciła się w objęcia dwa razy od siebie mniejszej Zosi. Obie “panie” przytuliły się serdecznie, złapały za ręce i poszły pod opieką dorosłych na lody.

Ta radość dwóch dziewczynek, ich serdeczny uścisk i splecione dłonie były potwierdzeniem, że przyjaźń to  czasem takie ciepłe, drobne rzeczy i gesty.  Obie małe damy jeszcze potem szalały na skwerku, wybiegały się za wszystkie czasy. Na koniec zgodnie zrobiły razem “siku” na trawniku :-) i rozeszły się do domu.

Takich oto pięknych obrazków  “małej przyjaźni”  jestem świadkiem :-)




6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dzięki. Zdjęcia są świetne.

creedka pisze...

piękne i wyjątkowe zdjęcia ! Wszystkie!

TaxiDriver pisze...

Drugie zdjęcie przedstawia pewną prawdę o relacjach - buduje je wspólne dzieło.

aga pisze...

piękne zdjęcia, dużo mówią
urzekło mnie zdjęcie babci z wnusiem

gratuluję wszystkim autorom

Unknown pisze...

Zdjęcia urzekające.
Zdjęcie 19 jest przesłodkie!

Anonimowy pisze...

najbardziej podoba mi się drugie z wygranych zdjęć. i oczywiście anegdotka o "małej przyjaźni" :) to chyba tak a propos "małej Tereski", która kojarzy mi się z październikiem :) pozdrawiam

Prześlij komentarz